Odborníci se shodují na tom, že nízká popularita technického vzdělávání u nás má kořeny v odporu dětí k matematice. Nyní to ale vypadá, že v této oblasti se začíná blýskat na lepší časy. České školy totiž začínají přicházet na chuť výuce matematiky podle metody profesora Hejného, s jejíž pomocí děti samy a s radostí objevují taje logického myšlení.

    Zatímco ve školním roce 2012/2013 se podle Hejného metody vyučovalo na osmi procentech základních škol v České republice, tedy přibližně ve třech stovkách škol, ve školním roce 2014/2015 počet škol využívajících tuto metodu překročil osm set, což představuje asi 20 %. Škol, které obohacují svou výuku matematiky o dílčí prvky a vybraná cvičení z učebnic pro první stupeň, je ještě přibližně o stovku víc.

    Více:
    http://www.novinky.cz/kariera/366939-ve-vyuce-matematiky-se-blyska-na-lepsi-casy.html

    Autor